Külföld

Panaszkodott a Twitteren egy légitársaságra egy férfi, leszállították a gépről

2014-07-25 11:26

ADD TO IWIW FACEBOOK TWITTER LIVE GOOGLE

Twitter-üzenetben panaszkodott az amerikai Southwest Airlines diszkont légitársaság egyik utasa az utasfelvételi munkatársra, ezért az indulás előtt gyerekeivel együtt leszállították a gépről - írta az Adweek amerikai hírportál.

A cikk szerint a férfi családi elsőbbségi beszállást kapott a Soutwest Airlines Denverből Minneapolisba tartó járatára, ugyanakkor két gyermeke nem kapta meg ugyanezt. A férfi ezért Twitter oldalán azt írta, hogy udvariatlan az utasfelvételi munkatárs a C39-es kapunál és nem elégedett a légitársasággal.

A beszállást követően a légifuvarozó egyik munkatársa leszállította a gépről az apát és két gyermekét, majd közölték vele: addig nem mehet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a Twitter-bejegyzést.

Miután ez megtörtént, visszaszállhattak a fedélzetre. A Soutwest Airlines azóta e-mailben elnézést kért utasától és felajánlott neki és családja minden tagjának egy 50 dolláros kupont.

MTI



Az értékeléshez be kell jelentekeznie.

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be vagy regisztrálj.

Legyél te az első hozzászóló.

Miskolc TV mai műsora

2020-04-04 (Szombat)
Nincs műsorkiírás erre a napra... nézzen vissza később!