Gazdaság

Opel: 68 százalékos növekedés az első félévben a magyar piacon

2014-07-03 14:10

ADD TO IWIW FACEBOOK TWITTER LIVE GOOGLE

Több mint ötezer Opelt adtak el az idén az első félévben a magyarországi márkakereskedők, ezzel a márka eladása 68 százalékkal bővült az előző évhez képest, jelentősen meghaladva az összesített újautópiac 25,9 százalékos növekedését – tájékoztatta az Opel Magyarország az MTI-t csütörtökön.

A személyautó-piacon 4533 járművet adtak el, ezzel 13,7 százalékos piaci részesedést ért el az Opel, s már negyedik éve az élen áll. A kis haszongépjárművek piacán 474 autó eladásával csaknem megduplázták az előző év hasonló időszakának eladásait.

A közleményben kitérnek arra, hogy a márka eladásaiban a magánvásárlók aránya 31 százalékos, jóval a piaci átlag fölötti.

A közlemény idézi Koncz Gábort, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatóját, aki szerint ez annak a stratégiának az eredménye, hogy a cég a piaci recesszió idején is kiemelt figyelmet fordított a magánügyfelekre.

A közleményben jelezték azt is, hogy az Opel magyarországi motorgyárában, Szentgotthárdon két hét múlva elindul a legújabb kis benzinmotorcsalád sorozatgyártása, amely várhatóan a Flex motorgyár fő terméke lesz.

Az Opel 2010-ben indította el Flex motorgyár projektjét 1,4, 1,6 és 1,8 literes benzin-, illetve dízelmotorok gyártására. A beruházás összege azóta 700 millió euróra emelkedett. Az 1,6-os benzin és dízel motorok gyártása már folyik. A teljes motorgyártó kapacitás 2015-re évi 1 millió darabra nő.

MTI



Az értékeléshez be kell jelentekeznie.

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be vagy regisztrálj.

Legyél te az első hozzászóló.

Miskolc TV mai műsora

2024-05-07 (Kedd)
Nincs műsorkiírás erre a napra... nézzen vissza később!