Gazdaság
„Luxusmárka” építésbe kezd a Tokaj Kereskedőház Zrt.
2014-06-16 15:50
A tokaji bor, mint első számú nemzeti márkaértékként történő sikeressé tétele érdekében a legnevesebb helyi borászok és külföldi marketingszakemberek részvételével egy új luxusmárka létrehozásába kezd a Tokaj Kereskedőház Zrt.
Erről Tombor András, a társaság felügyelőbizottságának elnöke beszélt hétfőn Budapesten újságírók előtt. Elmondta: a márkaépítésben, amely a teljes borvidék termékeire vonatkozik a Tokaj Kereskedőház Zrt. a Claessens International segítségével kezd bele. A nemzetközileg elismert cég tevékenységétől azt várják, hogy a tokaji bor, mint márka bevezethető legyen a nemzetközi luxustermékek közé. Erre a célra két évre 3 milliárd forint, azaz mintegy 10 millió euró áll rendelkezésre.MTI
Az értékeléshez be kell jelentekeznie.
Miskolc TV mai műsora
2024-05-16 (Csütörtök)
Nincs műsorkiírás erre a napra... nézzen vissza később!
Nincs műsorkiírás erre a napra... nézzen vissza később!
Hozzászólások
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be vagy regisztrálj.
Legyél te az első hozzászóló.