MIVÍZ Miskolci Vízmű Kft.

VIII. Országos Ügyfélszolgálati Verseny, XIV. Értékesítési és PR Konferencia

2010-11-13 09:01

ADD TO IWIW FACEBOOK TWITTER LIVE GOOGLE

A Magyar Víziközmű Szövetség által létrehívott VIII. Országos Ügyfélszolgálati Versenynek, a XIV. Értékesítési és PR Konferenciának Miskolc, illetve a MIVÍZ Kft. adott otthont.

A versenynek és konferenciának próbáltak olyan helyszínt találni, amely kiemelt látványossága városunknak. Gyönyörű környezetben, a Hámori tó mellett, a Bükk hegység ölelésében található a Hotel Palota. A szállóban sok híresség is megfordult már az elmúlt évtizedekben. Például itt vetette papírra legszebb szerelmes versét, az Ódát József Attila, de jártak itt az 1934-ben készült Meseautó színészei közül Perczel Zita, Tolnay Klári, Kabos Gyula, illetve a napjainkban forgatott Magyar Vándor című filmben is megjelenik a Palota Szálló és környéke.       

Azonban az ivóvízről is illik néhány szót ejteni, érdemes talán megemlíteni, hogy május 11-én, Miskolc Város Napján Guinness rekordot állított fel a MIVÍZ Kft. Természetesen Fogyasztóink és a lakosság segítségével, hiszen a belvárosban több mint 2000 ember fogyasztott egyszerre, egyazon pillanatban csapvizet a 2010-es „Csapvíz Éve” program keretében.

A klasszikus ügyfélszolgálat szerepe az elmúlt években jelentős változáson ment keresztül. A víziközmű szolgáltató társaságok időben felismerték, hogy az ügyfelek megtartása a jövőbeli sikereik záloga és a versenyképesség kulcsa, ezért különös gondot kell fordítani az ügyfelek elégedettségére, a megfelelő kommunikációra, a problémák gyors, ugyanakkor szakszerű megoldására, az ügyfelek igényeihez igazodó szolgáltatások nyújtására. Tény, ami miatt az e területen dolgozó munkatársak szerepe felértékelődött az, hogy az ügyfélszolgálatok értékesítési csatornaként is funkcionálnak, hiszen direkt kapcsolatban vannak, közvetlenül érintkeznek a szolgáltatást igénybe vevő ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálati munkatársak képviselik a céget, feladatuk a cég iránti bizalom, illetve a cég presztízsének, piaci pozitív megítélésének növelése még akkor is, ha nehéz ügyfelekkel, vagy problémás szituációkkal találkoznak.

Az Országos Ügyfélszolgálati Versenyen való részvétel valamennyi magyarországi víziközmű szolgáltató társaság ügyfélszolgálati munkatársa számára egyben kiemelkedő benchmarking tevékenység is. A rendezvény egyik fő célja, hogy a résztvevőket a verseny során olyan életszerű körülmények közé helyezzék, mely megfelel a dolgos hétköznapjaikat jellemző kihívásoknak. A színvonalas ügyfélszolgálati munkát sokszínűen lehet ellátni, a rendezvényen a résztvevők megismerhetik egymás – a sajátjuktól eltérő – megoldásait és azt baráti beszélgetések keretében vitathatják meg, majd továbbfejleszthetik.


Az értékeléshez be kell jelentekeznie.

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be vagy regisztrálj.

Legyél te az első hozzászóló.

Miskolc TV mai műsora

2024-05-19 (Vasárnap)
Nincs műsorkiírás erre a napra... nézzen vissza később!