0-ás villamos, újrainduló 34-es busz – csütörtökön tárgyalják az új közlekedési hálózatot!
Várhatóan a csütörtöki közgyűlésen dönt a miskolci grémium a március elejével életbelépő új, közösségi közlekedési vonalhálózat bevezetéséről. Az intézkedéssel a gazdálkodási egyensúly megvalósítása mellett a szállítási teljesítményt is az utazási igényekhez igazítanák.
Hozzászólás
Írta ISTEN - 2012-02-21 14:51 | |
Regisztrált: 2012-01-18 15:49 Hozzászólás: 10 | Ezt a cikket lehetett volna értelmesebben is írni. Például a 34-es melyik változata indulna újra? Az Avas vk. vagy Arany J. utca? És milyen 0-ás villamos? |
Írta Tajthy Ákos - 2012-02-21 15:04 | |
Hozzászólás: 23 | Azért nincsen benne, mert jelenleg ennyi nyilvános, ennyit közöltek velünk. Pénteken minden kiderül, a közgyűlést követően - mint ahogy leírtuk - nyilvánosságra hozzák a részleteket. Ott leszünk a kollégáimmal és tájékoztatjuk Önt (is)! Kérjük kövessen minket figyelemmel!
|
Írta ISTEN - 2012-02-21 15:14 | |
Regisztrált: 2012-01-18 15:49 Hozzászólás: 10 | Ez természetes. ;) |
Írta Tajthy Ákos - 2012-02-21 15:16 | |
Hozzászólás: 23 | Köszönjük ;)
|
Írta SzGabesz - 2012-02-21 20:24 | |
Regisztrált: 2009-11-11 18:18 Hozzászólás: 47 | Eddig 1A-s villamosról volt szó, amely a Tiszai és a diósgyőri gimn. betétvégállomás között közlekedett volna. Nullával azonban hurokjáratokat szoktak jelölni általában. Ebben az esetben egy Újgyőri-Vasgyár-Újgyőri viszonylatot tudok elképzelni. Dehát minek is találgassunk? Majd kiderül. Én csak azt nem értem továbbra sem, hogy miért a 3 milliárd forinttal drágább hurokvégállomás mellett döntöttek Felsőmajláthon. (Fejvégállomás esetén elég lett volna egy vezetőállásos villamosokat rendelni, mely esetén darabonként 100 milliót spórolhattak volna. 31 villamos esetében ez 3,1 milliárd forintnak felel meg. A vonalhosszabbítás össz költsége 3 milliárd Ft, tehát legalább 100 millió plusszal jöttünk volna ki a dologból. Ennek ellenére mégis két vezetőállásos járműveket rendeltek, ezért nem látom értelmét a hurokvégállomásnak. Pláne úgy nem, hogy a dgyi. gimi előtt fejvégállomás létesült, amely csak két vezetőállásos villamosokat képes kiszolgálni. Ezzel nagyjából 3 milliárdot buktunk. Ezen véleményemet az ügyben megjelent korábbi dokumentumokra alapozom.) Erre a Zöld Nyíl Projektvezetőség sem válaszolt. Talán mert jó volt zsebre tenni a plusz pénzt? Dühítő, hogy egy mukkot nem képes ezzel kapcsolatban mondani egyik se. |
Írta SzGabesz - 2012-02-21 20:26 | |
Regisztrált: 2009-11-11 18:18 Hozzászólás: 47 | Elírtam. Nem fejvégállomás esetén lett volna elég egy vezetőállásos villamosokat rendelni, hanem a jelenlegi hurok esetén. Ezért is döntöttek ez utóbbi megépítése mellett. De most ezzel a két vezetőállásos villamos rendeléssel illetve a már említett betétvégállomással ezt a tervet keresztülhúzták, így ugrott a 3 milliárd. Fejvégállomást olcsóbb építeni, ez esetben a hurok is felesleges. Az elírásért elnézést. |
Impresszum:
MiKom
Miskolci Kommunikációs Nonprofit Kft.
- 3525 Miskolc, Kis-Hunyad utca 9.
- http://www.minap.hu
- 48.1052820.77615
- worktel: 46 503 500
- faxfax: 46 358 200
- e-mail:
- Ügyvezető: Kovács Viktor
- Főszerkesztő: Molnár Péter
Reklámfelületeink kizárólagos értékesítője a
MIKOM Nonprofit Kft.
Elérhetőség: 3530 Miskolc, Széchenyi u. 40.;
Értékesítési vezető: Bartus Sándor
E-mail: bartus@mikom.hu
Hirdetésfelvétel:
telefon: 46/501-420
e-mail: info@mikom.hu
HU ISSN 2062-5642- Minden jog fenntartva!
- Felhasználási feltételek és adatvédelmi irányelvek