• Továbbra sincs új villamosunk

    Úgy tűnik, az új villamosokra még várni kell Miskolcon, ugyanis a villamosjármű közbeszerzési eljárás harmadik fordulója is rosszul áll. Egy kérdésre adott válasz miatt a Közbeszerzési Döntőbizottság büntet, és határozatában megsemmisítette az eljárást, így most vagy újat kell kiírni, vagy Miskolc kénytelen lesz bírósághoz fordulni.

  • Hozzászólás

    Írta SzGabesz - 2010-11-05 11:09
    Regisztrált: 2009-11-11 18:18
    Hozzászólás: 47
    A minap elfelejtett arról cikkezni, annak utánaérdeklődni, hogy a zenepalota előtti Bartók-tér mentén tervezett sétálóutca-meghosszabbítás, és tér forgalomtól elzárás tervének megfelelően - valamint a Dayka G. u. meghosszabbítását követően, ezáltal az eddigi autóforgalmi útvonalat kiváltva - díszburkolattal látták-e el a felújított villamosvonalat a Városház-tér és Centrum Áruház közötti szakasszal azonosan, avagy sem. Ha nem, akkor miért nem_ Ugyanis arról volt szó, hogy a Daykáig fog érni a sétálóutca. Vagy most akkor megint kétszer dolgozunk, mint megannyi más esetben?
    Írta kovienna - 2010-11-09 13:01
    Regisztrált: 2010-11-09 12:13
    Hozzászólás: 1
    Magyarországon csupán néhány nagyobb város rendelkezik villamossal, mégis igen körülményesen zajlanak a közbeszerzések - miért? Mert mindenhol valakik valakiknek lobbiznak. S mit tesz az "állam" és a Közbeszerzési Döntőbizottság ez utóbbi ellen? Találó a "villamos-szappanopera" megnevezés, de ez nem lehet egyetlen város - mint például Debrecen, Szeged -, de Miskolc lakosságának sem az "érdeke". Persze nem a "lakosság" dönt ilyen ügyekben, hanem a városok vezetöi. Ajánlom mindenkinek a nyáron megjelent könyvet "Baloldali Korrupciós Vállalat" címmel, melyból végre a tanulságokat le kellene vonni.
    Írta Tajthy Ákos - 2011-03-29 15:14

    Hozzászólás: 23
    Kicsit megkésve fedeztem fel a hozzászólását, kedves SzGabesz. A kérdés jogos, a téma megér egy cikket, azonban információim szerint az Ön által felvetett fejlesztés nem a Zöld Nyíl, hanem az Integrált Városfejlesztési Stratédia (IVS) belvárosi fejlesztések kettes ütemének része volt korábban. Utána nézek pontosabban.
    Tajthy Ákos