• Indul a Zöld Nyíl - forgalmi változások

    A szakmai és műszaki szempontokat is figyelembe véve, elkészült a villamosforgalmi rendre vonatkozó javaslat, melyet a Zöld Nyíl projekt kivitelezési munkálatai során követnek majd. A terveket valamennyi szakhatóság – így többek között a rendőrség is – jóváhagyta. A projekt miniszteri mentora, dr. Simon Gábor képviselő, valamint az MVK Zrt. szakemberei sajtótájékoztatón számolnak be be a forgalmi változásokról, s szervezés alatt áll ezzel kapcsolatban egy lakossági fórum is.

  • Hozzászólás

    Írta K.Csongor - 2010-04-18 10:57
    Regisztrált: 2007-06-09 08:50
    Hozzászólás: 4
    A város irányába jó lenne egy normális térkép! Nem hiszem, hogy ("(belváros) felé:Újgyőri főtér körforgalom – Győri kapu – Északi-tehermentesítő út – Névtelen utca – Győri kapu –Tizeshonvéd u. – Ilona u. – Kis-Hunyad u. – Dayka G. u. – Hunyadi u., Dayka G. u") sokaknak ez az útvonal érthető. Továbbá az is fontos infó lenne, hogy az egyéb gépjármű forgalmat hogyan érrintik a változások!? (miért kerül a busz a Győri kapu – Északi-tehermentesítő út – Névtelen utca – Győri kapu szakaszon?
    Írta K.Csongor - 2010-04-18 11:12
    Regisztrált: 2007-06-09 08:50
    Hozzászólás: 4
    Bár nem vagyok biztos benne de én a link ( )szerinti térképnek megfelelően értelmezem a villamospótló autóbuszok útvonalát. Kérdésem megfel-e a valóságnak.
    Írta balooboy - 2010-04-21 22:43
    Regisztrált: 2010-04-21 22:40
    Hozzászólás: 5
    Teljesen egyszerű: a busznak ugye meg kell valahol fordulnia, ezt persze nem teheti meg akárhol mondjuk ipszilonozással (pláne egy csuklós busz). Tehát alapvetően a buszok végig a villamos nyomvonala mellett közlekednek, kivéve a belvárosi végállomást, ahol a város felé a Malomszög utcai megálló után ugye az említett megfordulás érdekében rákanyarodnak a Kis-Hunyad utcára, hogy a Daykánál már visszafordulva csatlakozzanak újra a villamoshoz. Vagyis megkerülnek egy tömböt azért, hogy megfordulhassanak A másik kivétel éppen az Ifiház előtti rész szintén a belváros irányába, itt valószínűleg az ideiglenes villamosvégállomás építése miatt kell egy háztömb erejéig letérni a Győri kapuról, ezért van ott máshol a megálló. Szerintem nem bonyolult és a térképeket is jól lehet értelmezni...