Operafesztivál

Miskolc is bekerült a kisfilmbe

2008-08-14 17:58

ADD TO IWIW FACEBOOK TWITTER LIVE GOOGLE cnn-reklam.jpg

Magyarországot mint megújult és egyre „felkapottabb” turisztikai célországot mutatta be a CNN világszerte, az augusztus 9-én kétszer is sugárzott háromperces összeállításában. A tudósítás a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett Észak-magyarországi tanulmányút nyomán készült, amelyről korábban már több médium is beszámolt.

A megjelenések több százmillió forintos hírértéket generáltak hazánk számára, és tovább erősítették Magyarország pozitív turisztikai országképét is.
A több százmilliós nézettségű műsor a Magyar Turizmus Zrt. által szervezett Észak-magyarországi tanulmányút nyomán született, amelyen a Magyarországra akkreditált külföldi újságírók (Hungarian International Press Association – HIPA) vettek részt májusban.
A CNN összeállításában megszólaltatták dr. Niklai Ákost, a Magyar Turizmus Zrt. elnökét, aki hangsúlyozta az egészség- és a kulturális turizmus növekvő szerepét Magyarország turisztikai kínálatában. Kiemelték továbbá, hogy az eddigi „hagyományos” úti célok mellett számos újdonság is várja az utazókat hazánk turisztikai régióiban. A műsor egy rövid körkérdés után, melyben a Balatont nevezték meg a megszólaltatott magyarok a kedvenc nyári úti céljuknak, az Észak-magyarországi régiót mutatta be a nézőknek, mint figyelemre méltó, számos kuriózumot felvonultató utazási célállomást.
A régió turisztikai kínálata a CNN összeállítása szerint is valóban különleges: felhívták a figyelmet a világörökségi tokaji borvidékre, valamint olyan egyedülálló látnivalókra, mint a mádi zsinagóga, a miskolctapolcai Barlangfürdő, vagy a Miskolcon nemrég megnyílt egyedülálló néprajzi magángyűjtemény. A képsorok között Budapest panorámája, a Balaton, Eger és Miskolc belvárosa, valamint a Miskolci Operafesztivál is helyet kapott. A Magyarország-reklámot, amely tovább erősítette hazánk pozitív turisztikai országképét a világban, a CNN ingyen sugározta.

Forrás: Menedzsment Fórum (mfor.hu)

Ha a film sugárzásának idején nem a CNN adását nézte, mással volt elfoglalva, akkor a Barlangfürdőt ábrázoló képre kattintva, megnézheti a 3 perces összaállítást, amely ezúttal hazánkból nem csak a Balatont, hanem Észak-Magyarország, elsősorban Miskolc értékeit, látnivalóit mutatta be.
barlangf.jpg
Ide kívánkozik az a hír, hogy Magyarországon forgat a Travel Channel. A sorozatban a hazai borvidékeket igyekszik bemutatni az utazási csatorna. A Borutazások sorozatban a Travel Channel borszakértője, Isabelle Legeron segítségével ismerhetjük meg a világ néhány kiemelkedő borvidékét és kiváló borászait.
A sorozat Budapesten kezd, majd a főváros környéki borászatokba látogat. 
Ezt követően a Tokaji borvidék következik, ahol a legendás "királyok bora, a borok királya" XIV Lajost idézi.
A Borutazások igyekszik felfedezni az ország történelmét, egyedi tájait, kultúráját, az embereket és a borkészítés hagyományát. Meg kívánja mutatni az ország borászatainak utóbbi években tapasztalt ujjászületését.
A sorozatot szeptemberben és októberben forgatják, melynek bemutatója 2009 elején lesz a Travel Channel műsorán.


Az értékeléshez be kell jelentekeznie.

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be vagy regisztrálj.

Legyél te az első hozzászóló.

Miskolc TV mai műsora

2024-04-19 (Péntek)
Nincs műsorkiírás erre a napra... nézzen vissza később!