Közgyűlés

0-ás villamos, újrainduló 34-es busz – csütörtökön tárgyalják az új közlekedési hálózatot!

2012-02-21 14:25

ADD TO IWIW FACEBOOK TWITTER LIVE GOOGLE zoldnyil_malomszog_110616_ja_20.jpg

Várhatóan a csütörtöki közgyűlésen dönt a miskolci grémium a március elejével életbelépő új, közösségi közlekedési vonalhálózat bevezetéséről. Az intézkedéssel a gazdálkodási egyensúly megvalósítása mellett a szállítási teljesítményt is az utazási igényekhez igazítanák.

Csontos Ágnes, a Miskolc Városi Közlekedési Zrt. PR-főmunkatársa érdeklődésünkre megerősítette, az intézkedésekkel – melyek éves szinten 300 millió forintos megtakarítást eredményezhetnek - nem változik a lefedettség, az ellátási terület, ráadásul bizonyos területeken hosszabb vonalakat hoznak majd létre, ezáltal átszállás nélküli utazást biztosítanak majd a jelenleginél nagyobb területen. Ez egyébként mind az utazóközösség, mind pedig a városvezetés igénye is volt.

– Hogy konkrét példát mondjak, hétköznap a 12-es autóbusz a Repülőtér és az Egyetemváros között közlekedhet, vagy hétvégén a 20-as, ami a Repülőtér és Tapolca között közlekedik az Egyetemváros érintésével – hangsúlyozta Csontos Ágnes.

A városlakóknak háromféle módosítással kell számolniuk. Az 1A-s, 12-es, 19-es, 21-es, 22-es, 31-es, és a 34-es autóbuszoknak a menetrendje és az útvonala is változik (itt megjegyzendő, hogy a 34-esnek egészen konkrétan úgy, hogy újraindul), az 1-es, 2-es villamosnak, valamint az 1-es, 2-es, 3A-s, 4-es, 6-os, 14H-s, 16-os, 35-ös, 38-as és a 67-es autóbuszoknak pedig csupán a menetrendje változik. A harmadik változás, hogy indulnak új viszonylatok is: a villamos esetén ez a 0-s jelzésű, a buszoknál pedig a 20-as és a 21B-s lesz.

Csontos Ágnes kiemelte, amennyiben a javaslatot a közgyűlés megszavazza a döntés után február 24-én, pénteken sajtótájékoztató keretében fognak részletes tájékoztatást adni a változásokról.

Tajthy Á.


Az értékeléshez be kell jelentekeznie.

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be vagy regisztrálj.

  • 2012-02-21 20:26

    SzGabesz

    Elírtam. Nem fejvégállomás esetén lett volna elég egy vezetőállásos villamosokat rendelni, hanem a jelenlegi hurok esetén. Ezért is döntöttek ez utóbbi megépítése mellett. De most ezzel a két vezetőállásos villamos rendeléssel illetve a már említett [ tovább ... ]
  • 2012-02-21 20:24

    SzGabesz

    Eddig 1A-s villamosról volt szó, amely a Tiszai és a diósgyőri gimn. betétvégállomás között közlekedett volna. Nullával azonban hurokjáratokat szoktak jelölni általában. Ebben az esetben egy Újgyőri-Vasgyár-Újgyőri viszonylatot tudok elképzelni. Dehá [ tovább ... ]
  • 2012-02-21 15:16

    Tajthy Ákos

    Köszönjük ;)
  • 2012-02-21 15:14

    ISTEN

    Ez természetes. ;)
  • 2012-02-21 15:04

    Tajthy Ákos

    Azért nincsen benne, mert jelenleg ennyi nyilvános, ennyit közöltek velünk. Pénteken minden kiderül, a közgyűlést követően - mint ahogy leírtuk - nyilvánosságra hozzák a részleteket. Ott leszünk a kollégáimmal és tájékoztatjuk Önt (is)! Kérjük kövess [ tovább ... ]
  • 2012-02-21 14:51

    ISTEN

    Ezt a cikket lehetett volna értelmesebben is írni. Például a 34-es melyik változata indulna újra? Az Avas vk. vagy Arany J. utca? És milyen 0-ás villamos?

Miskolc TV mai műsora

2020-10-22 (Csütörtök)
Nincs műsorkiírás erre a napra... nézzen vissza később!