MIK Miskolci Ingatlangazdálkodó Zrt.

Online ügyintézés a Miskolc Holding cégeinél

2009-12-11 12:47

ADD TO IWIW FACEBOOK TWITTER LIVE GOOGLE

Az ügyfélszolgálati fejlesztések keretében, év végére elkészült a Miskolc Holding Zrt. három tagvállalatának - MIVÍZ Kft., a MIHŐ Kft., MIK Zrt. - egységes online ügyfélszolgálati felülete.

A portál kínálta új lehetőségekkel tovább csökkenthető a várakozási, ügyintézési idő, s várhatóan növekedni fog a fogyasztók elégedettsége is – tudta meg a MiNap Márton Szabolcstól, a MIVÍZ értékesítési és marketing vezetőjétől, az ügyfélszolgálati projekt vezetőjétől. Mint ismeretes, 2007 végén a MIVÍZ Kft., a MIHŐ Kft., és a MIK Zrt. ügyfélszolgálatait összevonták, ezek közös helyiségbe, a Miskolc Szemere u. 5. szám alatti ingatlanba költöztek, lehetőséget biztosítva a gyorsabb, egyszerűbb ügyintézésre.

holdingugyfelszolgalat.jpg
A fejlesztés második fázisában, az egységes online szolgáltatás elindításával most ismét több új, korszerű és kényelmes ügyintézési formát sikerült megvalósítani. A oldalon a lakosság online intézhet bizonyos ügyeket, a portál a tagvállalatok és a Miskolc Holding honlapjáról is elérhető. – A regisztrációt követően – s annak kölcsönös elfogadása után – az ügyfelek személyes jelenlét nélkül is el tudják intézni egyes reklamációs ügyeiket, a tulajdonosváltozással összefüggő adatok átvezetését, módosítását – mondta el Márton Szabolcs.

Olyan ügyek esetében, ahol elengedhetetlen a személyes jelenlét, lehetőség nyílik a szükséges nyomtatványok online felületen történő kitöltésére, s arra is, hogy ezeket az interneten juttassák el az érintett szolgáltatónak. – A formanyomtatványok megküldése azonban nem jelenti az ügy automatikus elintézését, mindaddig, amíg a változás átvezetéséhez szükséges egyéb dokumentumok nem kerülnek a szolgáltatók birtokába – emelte ki a projektvezető. További újdonság, hogy az interneten keresztül előzetes időpontot lehet foglalni az ügyintézésre. A fejlesztéseknek köszönhetően tovább csökkenthető a várakozási és az ügyintézési idő, s várhatóan növekedni fog a fogyasztók elégedettsége is.

A városlakók a Miskolc Holding három tagvállalatának ügyfélszolgálatát és diszpécserszolgálatát egységes miskolci telefonszámon, a 46/800-800-on érhetik el. – Ezen a telefonszámon ügyfeleink az ügyfélszolgálati nyitvatartási időben felvehetik a kapcsolatot az ügyintézővel. A nyitvatartási időn túl hangrögzítőre mondhatják problémáikat, melyet másnap kollégáink meghallgatnak, és elindítják a szükséges ügyintézést. A diszpécserszolgálat a 46/800-800-as telefonszámon a hét minden napján, 24 órán keresztül fogadja a hibabejelentéseket. Bízunk benne, hogy az intézkedésekkel sok utazástól, fölösleges várakozástól kíméljük meg a városlakókat – foglalta össze a projekt vezetője.


Az értékeléshez be kell jelentekeznie.

Hozzászólások

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be vagy regisztrálj.

Legyél te az első hozzászóló.

Miskolc TV mai műsora

2024-03-29 (Péntek)
Nincs műsorkiírás erre a napra... nézzen vissza később!